Cookie-urile ne ajută să oferim serviciile noastre. Utilizând aceste servicii, acceptați modul în care utilizăm cookie-urile. Aflați mai multe.

FortiCare Essential, Premium and Elite

Ofera optiuni de asistenta pentru toate segmentele de piata
03 May 2022

Verasys International va prezenta FortiCare Essential, Premium si Elite.

Pentru a ne asigura că Fortinet oferă opțiuni de asistență pentru toate segmentele de piață și pentru a se alinia la standardele industriei, ne reîmprospătăm nivelurile de asistență tehnică, după cum urmează:

  • FortiCare Essential – un nou serviciu disponibil pentru vânzare pe modelele FortiGate și FortiWifi low-end. Asistența include bilete și chat numai pe web, cu răspuns de afaceri în ziua următoare.
  • FortiCare Premium – oferta anterioară FortiCare 24x7, inclusiv asistență pentru urmărirea soarelui și timpi de răspuns de 1 oră.
  • FortiCare Elite – oferta anterioară ASE FortiCare care permite acum acoperirea unei game mai largi de produse. Acest nivel oferă suport 24x7 pentru urmărirea soarelui și timpi optimi de răspuns de 15 minute.

Premium
Nivelul de servicii Premium oferă excelență în asistență tehnică prin acces rapid la echipa Servicii avansate. Echipa dvs. va beneficia, de asemenea, de instruire și certificări incluse, un plan de cont personalizat și asistență proactivă după orele de program.

Essential
Primul nivel de serviciu se bazează pe Business cu un manager de cont tehnic (TAM) care menține angajamentul tehnic pe termen lung, oferind în același timp suport tehnic direct, revizuiri operaționale și raportare trimestrială. TAM vă va ajuta echipa cu îndrumări privind cele mai bune practici, asistență pentru upgrade, asistență software extinsă pentru a facilita planificarea upgrade-ului și notificări avansate. 

Elite
Nivelul de servicii Business se bazează pe Premium cu un inginer desemnat care se va familiariza cu mediul dumneavoastră și va ajuta la revizuirea regulată a biletelor. Acest nivel include, de asemenea, raportarea bianuală și de analiză a cauzei principale, precum și Puncte de service avansate, care pot fi utilizate pentru a selecta cel mai potrivit serviciu pentru cerințele dumneavoastră operaționale.

Daca sunteti interesati sa primiti mai multe detalii despre produse si oferta promotionala
va rugam sa ne trimiteti o solicitare pe adresa: contact@verasys.com

Aveti nevoie de un consultant?

In cazul in care nu ati gasit produsele cautate sau aveti nevoie de indrumarea unui consultant, va rugam sa ne contactati !

Oferim Solutii si Servicii pentru proiectele IT&C.

Telefon: +4 073.555.0001
E-mail: