Cookie-urile ne ajută să oferim serviciile noastre. Utilizând aceste servicii, acceptați modul în care utilizăm cookie-urile. Aflați mai multe.

Servicii de migrare in platforma Office 365

Migrarea serviciului de email de la platforma Google G Suite la Office 365

17 Jul 2017

Office 365 este construit pentru firma dvs. Este același Office pe care îl cunoașteți, plus instrumente pentru a vă ajuta să lucrați mai bine împreună, pentru a putea face mai mult, oricând și oriunde.

Verasys va propune o solutie eficienta de migrare a serviciului de email-ului din platformei Google G Suite la Office 365, beneficiind de intreg suportul in configurarea si setarea acestuia.

Vom face o evaluare a infrastructurii IT existente pentru a va oferi solutia potrivita si in functie de necesitatiile dumneavostra, se poate opta pentru utilizarea uneia sau a tuturor facilitatiilor oferite de catre Office 365.

Va oferim o prezentare generală a procesului de migrare oferit in solutia de migrare Office 365.

Office 365 - Configurare initiala  

Vom seta si configura domeniul de email, folder de contacte comune, copnfigurarea calendarelor comune, setarea grupurilor de email, setarea aplicatiei Lync, configurarea unui portal Sharepoint si suport post-implementare.

Configurarea serviciului de email 
- Setarea si configurarea domeniului de email pentru platforma Office 365 [maxim trei domenii de email]
- Crearea listei de utilizatori din cadrul companiei

Folder de contacte comune
- folder cu contactele comune la nivelul intregii companii.
- Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru intreaga companie.

Configurarea calendarelor comune
- setarea calendarelor comune pentru optimizarea activitatilor de business

Setarea grupurilor de email
- setarea grupurilor de email pentru o comunicare facila si efectiva.

Setarea aplicatiei Lync
- configurare Lync pentru o utilizare eficienta.

Configurarea unui portal SharePoint
- configurarea unui portal intern pentru partajarea de documente interne si organizarea lor in librarii.

Suport post-implementare (1 ora)
- suport tehnic pentru angajati sa utilizeze toate facilitatile solutiei Office 365.

Office 365 - Migrare  

Solutia de migrare se concentreaza in principal pe migrarea datelor existente, importarea datelor,  configurarea dispozitivelor mobile.

  • Migrarea datelor existente pe un server de email in Office 365

- migrarea datelor existente in noua platforma Office 365: email-uri, contacte, calendare si task-uri;

  • Importarea datelor (email-uri, calendare, contacte) din Outlook in Office 365

- importarea datelor (email-uri, calendare, contacte) din Outlook in Office 365 (doar in situatia unor servere de email POP sau IMAP).

  • Configurarea dispozitivelor mobile (smatphone sau tableta)

- configurarea dispozitivelor mobile pentru acces permanent la emailuri, documente, etc.

Office 365 - Sincronizare Active Directory  

  • Sincronizare Active Directory in cloud (DirSync)

In urma acestui pas, toate modificarile care sunt facute in serviciul de Active Directory local sunt replicate si in O365. Recomandarea este achizitia acestui serviciu cu implementarea de Single Sign on si pastrarea unei console de management Exchange in locatie pentru management).

Office 365 - Implementare Single sign-on

Aceasta optiune presupune trimiterii tuturor cererilor de autentificare catre sistemul local de autentificare (Active Directory) prin implementarea de Federation Services + Proxy. Se recomanda achizitia acestei optiuni cu achizitia optiunii de Active Directory Sync

Office 365 - Setari avansate de securitate  

Se vor seta permisiunile utilizatorilor necesari pentru a permite cautarea item-urilor puse in legal hold / litigation hold + configuram mailbox-uri cu aceste proprietati.

RMS : Activam Serviciul de RMS, setam permisiunile initiale + facem configuratia initiala a RMS-ului conform cu cerintele clientului.

DLP : Activam serviciul de DLP, configuram policy tips in functie de ce a cerut clientul. Configuram rapoarte de incidente in cazul in care apare un incident discutat cu clientul.

Office 365 - Training  

  • Prezentarea Portalului Office in detaliu
  • Prezentarea modului Exchange Online in detaliu
  • Prezentarea suitei Microsoft  Office 365 in functie de licentele pe care le-ati achizitionat
  • Troubleshooting

Office 365 - Suport  

Beneficiati de managementul utilizatorilur crearea si administrarea casutelor de email precum si redirectarea catre casute de email alternative

  • Managementul utilizatorilor
  • Crearea casutelor de e-mail partajate
  • Administrarea casutelor de e-mail si drepturile pe directoare
  • Redirectionarea e-mailurilor catre casute de e-mail alternative

Serviciul de suport pentru Office 365 Setari Avansate include si:

DLP : Se pot crea Policy Tips care informeaza senderii (interni) cand e posibil sa trimita date sensibile pe mail Ex: info despre carduri de credit/debit. Putem genera si rapoarte in functie despre aceste tipuri de incidente care s-au intamplat.

Legal Hold: reprezinta o setare care salveaza tot continutul unui mailbox, inclusiv ceea ce user-ul incearca sa stearga. Chiar daca user-ul modifica un mail, se poate configura sa se pastreze versiunea originala a acestuia.

Se poate configura daca se activeaza Litigation Hold, perioada, mailbox-uri, se poate cauta pe aceste iteme folosind Discovery Search pentru a gasi itemele cu pricina.

Aveti nevoie de un consultant?

In cazul in care nu ati gasit produsele cautate sau aveti nevoie de indrumarea unui consultant, va rugam sa ne contactati !

Oferim Solutii si Servicii pentru proiectele IT&C.

Telefon: +4 073.555.0001
E-mail: